ניהול חשבון של בניין  – לטפל במיסי הוועד

כל מי שגר בבניין משותף מבין את החשיבות של ניהול חשבון של בניין. מדובר על אחד הנושאים החשובים והמדוברים ביותר, מאחר וללא גבייה מסודרת של מיסי וועד הבית, לא ניתן לנהל את הבניין המשותף בצורה היעילה והמקצועית ביותר.

יש לזכור כי מיסי וועד הבית משמשים לצורך תשלום חשבון המים והחשמל של הבניין, ניקיון המדרגות והשטחים המשותפים וכמובן לצורך טיפול בתקלות ובבעיות השונות.

לכן ללא ניהול יעיל ומקצועי של חשבון הבניין, אתם עלולים להתמודד עם לובי מטונף, מעליות לא תקינות, גינה מוזנחת וחזית בניין מתפוררת.

לעומת זאת, מי שיפנה לחברת ניהול מקצועית ואמינה, יוכל להבטיח לעצמו גבייה מסודרת ומאורגנת של מיסי וועד הבית, במטרה לנהל נכון את חשבון הבניין ולטפל בכל הקשור לנושאי התחזוקה והניקיון השוטפים.

ניהול חשבון של בניין

ניהול חשבון של בניין – על מה חשוב לתת את הדעת?

יש לזכור כי לא בכל בניין ניתן למצוא אדם, שיסכים לשמש בתור וועד הבית.

אם בעבר היה מקובל כי אחד הדיירים ייקח על עצמו את התפקיד, הרי שהיום אף אחד לא מעוניין להתעסק עם אנשי המקצוע השונים או עם גביית הכספים מיתר הדיירים.

לכן במקרים מסוג זה, מומלץ לפנות לחברת ניהול, שתיקח על עצמה את משימת הגבייה והניהול של חשבון הבניין. חברת הניהול תהיה אחראית על ניהול ההכנסות וההוצאות של הבניין, כולל הוצאות שוטפות, שמיועדות לשמירה על החזות האסתטית והנקייה של הבניין.

יש לזכור כי בניין שמתוחזק בצורה יעילה ומקצועית, יגרום לעלייה בערך הנכסים, מאחר וכולם רוצים לחיות בבניין נקי, מתוחזק ובטיחותי.

לכן חשוב להקפיד על חברת ניהול ברמה הגבוהה ביותר, שתוכל להבטיח לכם התנהלות יעילה ומקצועית, לצד מחירים אטרקטיביים.

ניהול חשבון של בניין – היבטים שונים שכדאי להכיר

כדאי לדעת כי ניהול חשבון של בניין מתחלק להוצאות השוטפות, לצד הוצאות לא צפויות.

ההוצאות השוטפות כוללת את התשלום עבור שירותי התחזוקה והניקיון הקבועים, שמאפשרים לשמור על הבניין נקי ובטיחותי עבור הדיירים ואורחיהם.

לעומת זאת, הוצאות לא צפויות, הינן הוצאות עבור פתיחת סתימות בביוב, החלפת מעליות או שיפוץ חירום לחזית הבניין.

לכן יש צורך לדאוג לתקציב עבור ההוצאות השוטפות, לצד תקציב נפרד עבור הוצאות בלתי צפויות. חברת הניהול תדע בדיוק כיצד לנהל נכון את חשבון הבניין וכמובן תדאג להתנהל בצורה שקופה ולהקפיד על דיווח תקופתי. 

אנו בפריים האוס חברת ניהול ואחזקת מבנים נשמח לספק לכם שירותי ניהול חשבון בניין ברמה הגבוהה ביותר. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של עשרות שנים בתחום ונשמח להשתמש בידע ובניסיון הרב שצברנו, על מנת להבטיח לכם ניהול יעיל ומקצועי של חשבון הבניין.

אנו נקפיד לשמור על האסתטיקה של הבניין ונתמקד בתחזוקה השוטפת ובניקיון הכללי שלו. כמו כן, אנו ניקח על עצמינו פרויקטים שונים, כגון הדברה, טיפוח הגינה או שיפוץ חדר המדרגות. צרו קשר!

 

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!