פרטי דייר חדש / עדכון קיימים

מלאו את הפרטים כאן:

אפליקציה לרשות דיירי הבניין: ביצוע תשלומים, פתיחת תקלות, ועדכונים שוטפים

אנו מספקים את כל השירותים הנדרשים לניהול ועד בית ושירותי והאחזקה השוטפת של הבניין שלכם.

והיום, יותר מתמיד – אנו מציעים את שירותנו ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות אפליקציה ידידותית ונוחה לכל משתמש המספקת שירותים חדשניים לדיירים, כמו ביצוע תשלומים הכוללים: סליקת אשראי אונליין, שליחת בקשת תשלום, פתיחת תקלות בדרך פשוטה למשתמש תוך קבלת מענה אונליין, ועוד מגוון פתרונות – זה הזמן להתחיל את הרישום!
*ההתחברות לאפליקציה מתאפשרת רק לאחר רישום פרטי דייר.
 

מה PRIMEHOUSE מציעים לכם בשוטף?

גביית מיסי וועד בית, ניהול חשבון הפקדות והוצאות של הבניין, פיקוח על נותני שירות חיצוניים. ביצוע עבודות תחזוקה שוטפת כגון: טיפול במעליות, תחזוקת מערכת חימום מים באמצעות סולר, תחזוקת מערכת סולארית, ועוד.

בנוסף, שירותי ניקיון, גינון, עבודות חשמל, עבודות אינסטלציה, הדברה ועוד וכמובן, טיפול בבעיות שוטפות כגון: סתימת ביוב, פיצוץ בצנרת. 

תשלומים אונליין

דיווח על תקלות

התקשרות מהירה

תשלומים אונליין

דיווח על
תקלות

התקשרות מהירה