למי פונים עבור ניהול דירות שכורות?

שוק הנדל"ן נמצא היום במגמת עלייה מתמדת, דבר המבטיח למשקיעים תשואה גבוהה לצד רמת סיכון מזערית.

אם בעבר רק אזור המרכז נהנה מצמיחה משמעותית בשוק הנדל"ן, הרי שהיום רוב המשקיעים מתחילים לבדוק גם את אזור הפריפריה, מתוך ההבנה כי בקרוב מחירי הדירות באזור צפויים לעלות בצורה משמעותית.

אך מי שבוחר להשקיע בפריפריה ועדיין לגור באזור המרכז, זקוק לעזרתה של חברה מקצועית ואמינה לצורך ניהול הדירה שלו.

חברה מסוג זה העוסקת בניהול של דירות שכורות תתנהל מול הדיירים החדשים, תוודא כי הם משלמים את שכר הדירה בזמן ותטפל בכל הבעיות השונות העלולות לצוץ בדירה.

אנו בחברת פריים האוס ניהול ואחזקת מבנים נשמח לספק לכם שירות אמין ומקצועי של ניהול דירות שכורות.

אנו נבטיח לכם שקט תעשייתי ונוודא כי שכר הדירה ייכנס בזמן, תוך כדי הקפדה על שביעות הרצון של הדיירים וטיפול במקומכם בכל הבעיות שעלולות לצוץ בדירה.

אנו מתמחים בתחום הזה של ניהול מבנים ודירות שכורות ונהנים משנים של וותק וניסיון, לצד היכרות עם בעלי המקצוע הטובים והמקצועיים בתחום.

ניהול דירות שכירות
ניהול דירות שכירות

כל היתרונות של ניהול דירות שכורות

אנשים רבים מתעניינים בתחום של השקעה בדירות המרוחקות ממקום המגורים שלהם, מאחר ולא פעם מחירי הדירות המרוחקות יהיו זולים ומשתלמים יותר.

אך הבעיה היא שיש צורך להגיע מידי פעם לדירה, לבדוק את מצבה וכמובן לסייע לדיירים בכל בעיה העלולה לצוץ בצנרת, במזגן וכדומה.

לכן מי שגר רחוק מהדירה המושכרת שלו, או לחילופין, כל מי שאינו מעוניין לנהל את ענייני הדירה שלו בצורה עצמאית, יכול להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום.

חברה המתמחה בניהול דירות שכורות יכולה להעניק שקט נפשי לכל אדם, המעוניין ליהנות מהשקעה פאסיבית, ללא שום צורך בהתעסקות עם הדיירים.

זהו הפתרון המושלם עבור אנשים עסוקים, שאינם מעוניינים להתעסק עם הדיירים או לטפל בבעיות השונות כגון: גביית מיסי וועד בית.

כמו כן, יש לזכור כי חברת ניהול דירות ונכסים תוכל לנהל עבורכם את הדירה בצורה המקצועית ביותר, תוך כדי הקפדה על תיקונים מהירים ומשתלמים יותר לצד הבטחה לשכר דירה הנכנס בזמן ודיירים איכותיים ומסודרים.

ניהול דירות שכורות – כיצד עושים זאת נכון?

אופציה אחת היא להיות בקשר עצמאי עם הדיירים, להתעסק עם חילופי דיירים, להחתים את הדיירים החדשים על החוזה ולטפל בכל התקלות השונות של הדירה.

האופציה השנייה היא להעביר את האחריות לחברת ניהול ואחזקה, שתוכל לדאוג לדירה שלכם ולנהל אותה בצורה היעילה והמשתלמת ביותר.

יש לזכור כי חברה מקצועית ואמינה תכיר את כל בעלי המקצוע הדרושים, על מנת להוזיל את מחירי התיקונים ומחירי השיפוץ, דבר המהווה יתרון עצום בפני עצמו.

מעבר לכך, החברה תדאג להתנהלות היומיומית מול הדיירים, תטפל במקרה של איחור בשכר הדירה ותבטיח שקט נפשי לבעלי הבית.

 

אנו בחברת פריים האוס ניהול ואחזקת מבנים נשמח לספק לכם שירות אמין ומקצועי של ניהול דירות שכורות.  לקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!