ניהול חשבון ועד בית

מחפשים מידע על גביית מיסי וועד בית? כל מי שגר בבניין מגורים משותף, יודע כי ניהול חשבון ועד בית נחשב לאחד הנושאים הבעייתיים ביותר.

ברוב הפעמים, אחד הדיירים נאלץ לקחת על עצמו את תפקיד וועד הבית, שנחשב לתפקיד קשה ומתיש, שנעשה בהתנדבות מלאה.

לכן אין זה מפתיע כי רוב הבניינים המשותפים עוברים בשנים האחרונות לקונספט של ניהול חשבון ועד בית על ידי חברת ניהול.

אנו בחברת פריים האוס נשמח לספק לכם שירות מקצועי של ניהול חשבון ועד בית, במטרה לאפשר לכם ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר, ללא שום צורך לריב עם הדיירים האחרים או לדאוג לניהול החשבון.

אנו מחזיקים בשנים של וותק וניסיון בתחום של ניהול חשבון ועד בית וגביית מיסי ועד בית, ואנו נשמח לנהל עבורכם את חשבון וועד הבית בצורה יעילה ובמחיר הוגן.

אנו ניקח על עצמנו את גביית מיסי וועד בית, שימשיכו להיות מופקדים לחשבון הבנק של הבניין. אנחנו הופכים למיופי כוח בחשבון הבניין שלכם ונדאג לספק לכם דוח הוצאות מפורט אחת לשנה.

ניהול חשבון ועד בית
ניהול חשבון ועד בית על ידי חברה מקצועית

ניהול חשבון ועד בית – דגשים חשובים שכדאי לכם להכיר

קודם כל, חשוב להבין כי חברת ניהול יכולה לספק לכם שקט נפשי, מאחר והיא לוקחת על עצמה את האחריות על גביית דמי וועד הבית באופן מסודר ומאורגן.

זוהי הדרך האידיאלית ביותר להבטיח לעצמכם תפעול שוטף של בניין המגורים שלכם, ללא שום צורך לדאוג לבעלי מקצוע, גבייה והתעסקות מול הבנק.

חברה הניהול אחראית על ניהול חשבון ועד הבית, היא משתמשת בו לצורך כיסוי כל ההוצאות השוטפות של הבניין, כולל תשלום לאנשי מקצוע, תשלום עבור תחזוקה וניקיון שוטף, תשלום עבור ניקוי וטיפוח הגינה וכדומה.

באמצעות חברה לניהול חשבון ועד בית, מדובר על הדרך הנוחה והזמינה ביותר, עבור כל אדם המעוניין ליהנות משקט תעשייתי, לא להתעסק בענייני וועד הבית ולהבטיח לעצמו ולשכניו איכות חיים גבוהה יותר. 

קראו עוד: ניהול ועדי בתים

מה כדאי לדעת לגבי גביית מיסי ועד בית?

לא רבים מודעים לכך, אך החוק אינו מגביל את שיטת החישוב המתאימה לצורך קביעת דמי וועד הבית.

בחלק מהמקרים מדובר על שיטת חישוב המתייחסת לשטח הדירה, ואילו במקרים אחרים שיטת החישוב אינה מושפעת מגודל הדירה או ממספר החדרים.

במידה וכל הדיירים מסכימים על שיטת החישוב של דמי הוועד, אין לכך כל חשיבות, אך כדאי לדעת כי לפי החוק יש צורך לגבות לפי שטח הדירה, לכן במקרה של התנגדות זוהי השיטה המנצחת.

יש לקבוע את תקציב ההוצאות השנתי של הבניין באספת דיירים, בהתאם לגובה ההוצאות החודשיות, הכוללות הוצאות עבור חשמל, מים, ניקיון, אחזקת מעלית, שירותי גינון ועוד.

כדאי להוסיף לתקציב השנתי של הבניין כ- 10% נוספים, לצורך טיפול בתקלות לא צפויות, שאינן מכוסות על ידי הביטוח.

אנו בחברת פריים האוס נשמח לספק לכם שירות מקצועי ואמין של ניהול חשבון ועד בית.

לקבלת מידע נוסף על גביית מיסי וועד בית, צרו קשר עוד היום!

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!