שירותי תחזוקה וניהול למגזר העסקי

במגזר העסקי, הזמן הוא יקר והנראות והסדר צריכים להישמר. באמצעות שירותי תחזוקה וניהול למגזר העסקי, אפשר להשיג את המטרות הללו, בעת ובעונה אחת. ראשית, בזכות השירות לא צריך לבזבז זמן על התעסקות בכל מה שקשור עם ניקיון ותחזוקה. שנית, המבנה העסקי, מגדל המשרדים או המפעל שנראים מטופחים ונקיים, מהווים סביבת עבודה טובה יותר, מכובדת למראה וייצוגית בפני קהל הלקוחות. 

שירותי תחזוקה וניהול למגזר העסקי

שירותי תחזוקה וניהול למגזר העסקי – הרבה יותר מניקיון 

חשוב לומר כי החברה המקצועית שמספקת פתרונות תחזוקה וניהול מבנים למגזר העסקי, לא מספקת אך ורק ניקיון שוטף. בין היתר, השירות כולל היבטים נוספים, למשל:

  • ניקיון, שטיפה וטאטוא – כל מה שצריך על מנת ששטחי המשרדים או החלל העסקי או אזור קווי היצור יהיו נקיים יותר. 
  • תחזוקה כללית – אנשי תחזוקה יעילים מבצעים את מלאכתם נאמנה, על פי צרכי הלקוח העסקי או בעלי המתחם שמשכיר משרדים או חנויות לעסקים. תיקונים ותחזוקה כוללים מערכת חשמל, אינסטלציה, מעליות ותאורה ועוד ועוד. 
  • בטיחות – תחזוקה ושמירה על מערכת הבטיחות, על מנת שהסביבה העסקית תהיה לא רק יפה ומטופחת אלא גם בטוחה עבור העובדים, הלקוחות והציבור הרחב המגיע למקום. 
  • ניהול כספי – התנהלות קפדנית ומסודרת מבחינה כספית, החל מאיסוף כספים מבעלי חנויות ועסקים במתחם המנוהל וכלה בתשלומים לספק, אנשי ניקיון, טכנאים וכדומה. הכל בשקיפות ועם דוחות תקופתיים. כמו כן, עלות השירות נחשבת להוצאה עסקית מוכרת. 

התנהלות שוטפת, מכובדת ורצינית מול השוכרים 

ניהול ותחזוקה של מתחמי מסחר או משרדים מחייב התנהלות שוטפת ו"התעסקות" עפ מגוון שוכרים, בעלי חנויות, בעלי משרדים ואחרים. כאשר נעזרים בחברה אמינה לשירותי תחזוקה וניהול, עם התמחות במגזר העסקי, כל הצדדים מרוויחים. מצד אחד, יש גורם מקצועי שיודע לנהל ולתחזק ומתייחס לכך במלוא הכבוד והרצינות. מצד שני, יש התנהלות שוטפת מול השוכרים, שנעשית בצורה נעימה, מכובדת, בגישה נאותה. ובנוסף בעלי הנכס כמובן חוסכים את הצורך בהתעסקות עם תלונות בקשות או טענות. הרעיון הוא שכל מה שצריך תשומת לב מגיע אל חברת הניהול ומטופל על ידה. 

זמינות גבוהה, זה חשוב למגזר העסקי

אין ספק שבמגזר העסקי, הזמינות חשובה ויש לה ערך. אם חשוב לכם להציג נכס, מפעל או מבנה משרדים, שנראה מטופח, מנוהל היטב, תמיד מתוחזק, חשוב לכם שיהיה מישהו שיוכל לטפל בשוטף וגם בעניינים מיוחדים שצצים לפעמים. שירותי תחזוקה וניהול למגזר העסקי עם זמינות גבוהה, אלה בהחלט פתרונות בעלי ערך וגם לכם מגיע ליהנות מכך.

פריים האוס היא חברת ניהול ואחזקת מבנים המזמינה אתכם לפנות ולהכיר רמת שירות משכמה ומעלה. ניסיון עשיר באחזקת מבנים וניהול משרדים ומתמחים עסקיים. מוקד שירות זמין ואמין עומד לרשות הלקוחות לדיווח על תקלה שצריך לתקן, בקשה או שאלה, בכל עניין.  מוזמנים לפנות ולהתרשם מסטנדרט מקצועי ושירות לאורך כל הדרך. 

 

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!