שירותי תחזוקה וניהול למגזר הפרטי

במקום לעבוד קשה, אפשר להפוך את החיים ליותר קלים! ניהול מבנה הוא משימה מפרכת, מאתגרת ובמידה מסוימת אפילו סיזיפית. בדיוק משום כך, מקובל כיום להיעזר בחברה שמציעה שירותי תחזוקה וניהול למגזר הפרטי. שירות מסוג זה מקנה ראש שקט ומגוון רחב של פתרונות, תחת קורת גג אחת. 

שירותי תחזוקה וניהול למגזר הפרטי, נותנים לכם ראש שקט

לפני שנוגעים בפתרונות שנכללים בשירות התחזוקה המקיף, בואו ניגע תחילה בתועלת המרכזית. ניהול ותחזוקה של מבנים הופכים למורכבים יותר לאור המערכות הטכנולוגיות מחד והתיישנות המבנים לאורך שנים, מאידך. יש המון התעסקות כדי לתקן, לנקות, לגבות כספים ולשלם לספקים. כאשר נעזרים בשירות מקצועי בתחום, נהנים מראש שקט. במקום שאתם או נציגי הבניין שלכם תתעסקו בכל הנושאים השונים, יש מישהו שעושה את הכל בשבילכם. 

שירותי תחזוקה וניהול למגזר הפרטי

המון פתרונות תחת קורת גג אחת 

הרבה מאוד פתרונות נכללים תחת שירותי תחזוקה וניהול למגזר הפרטי. למשל:

  1. מגוון אנשי מקצוע זמינים – חברת הניהול והתחזוקה אחראית לטיפול בניקיון, החלפת נורות, תיקונים שונים באינסטלציה, מעלית וכל מה שמסביב. החברה מטפלת בכל זה בעצמה או על ידי שכירת אנשי מקצוע אמינים ומוכרים. 
  2. גביית כספי וועד הבית – כל מי שניסה לחבוש את הכובע של ועד הבית בהתנדבות, יודע עד כמה לא פשוט לנהל את הכספים ולגבות את ועד הבית. תמיד יש מישהו שלא משלם בזמן, מישהו שמספר תירוצים או מתלונן. שירותי תחזוקה כוללים את איסוף כל כספי וועד הבית, באופן רציף ועקבי. 
  3. ניהול כספים – חברת ניהול איכותית מקפידה לנהל רישום מסודר ופיקוח על כל תשלום לספק ולהוצאה כזאת או אחרת. השקיפות והנוחות באים לידי ביטוי גם במתן דוח תקופתי לעיון הדיירים או הועד הנבחר שעומד בקשר עם חברת הניהול. 
  4. תחזוקה שוטפת לאורך כל הדרך – התחזוקה השוטפת חשובה ביותר ומעניקה איכות חיים. זאת ועוד, תחזוקה שוטפת ועקבית חוסכת כסף משום שיש פחות תיקונים גדולים ואין קלקולים מהותיים בגלל שאין הזנחה. 
  5. עלות נוחה – לצד החיסכון הכספי הנובע מתחזוקה שוטפת שמונעת תקלות (אשר נפוצות בבתים ובמבנים מוזנחים), חוסכים כסף בזכות שירות מוזל. שירותי התחזוקה והניהול שמקבלים דרך חברה אמינה, ניתנים במחיר נוח יותר וזה גם חוסך חיפוש אחר בעלי מקצוע חדשים בכל פעם מחדש. 

זמינות גבוהה באופן שוטף 

דבר נוסף שחשוב לומר אודות שירותי תחזוקה וניהול למגזר הפרטי, שניתנים באופן מקצועי, זה הזמינות. כאשר עובדים עם גוף מקצועי, הזמינות והשירות הם חלק מובנה מהדי אן איי. תמיד יש מוקד מאוייש שבו אפשר לדווח על תקלה שצריך לתקן, על טכנאי שצריך להזמין, דוח כספי שרוצים לראות וכיוצא באלה. 

מחפשים את השירות בסטנדרט גבוה, נעים, ידידותי ומשתלם? מגיע לכם שירות פריים עם פריים האוס – חברת ניהול ואחזקת מבנים, מעל עשרים שנות ניסיון.

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!