המדריך לשנת 2023 – איך לבחור פעם אחת ולתמיד חברת ניהול בתים

בשנים האחרונות עוד ועוד וועדי בתים מכירים ביתרונות וביעילות שיש בשירותים המספקת חברת ניהול בתים.

יש מי שידאג עבורכם לאחזקה שוטפת של מערכות הבניין השונות, הבניין תמיד יהיה נקי ומטופח כולל הגינה ואפילו יש אפשרות בה חברת ניהול הבתים תטפל בכל נושא מיסי הוועד עבורכם, סך הכל ווין- ווין.

בחירה נכונה של חברת ניהול בתים היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מדוקדק, רגע לפני שאתם חותמים על חוזה אנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך הבא.

המדריך לשנת 2023 - איך לבחור פעם אחת ולתמיד חברת ניהול בתים

מהם הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת ניהול בתים?

  1. ניסיון ומוניטין – חפשו חברה בעלת מוניטין טוב וניסיון מוכח בניהול נכסים דומים לבניין שלכם. בדקו ביקורות באתר החברה וברשת בכלל, וקראו מה יש לאחרים לספר על החוויה שלהם.
  2. מומחיות ומקצועיות – וודאו שהחברה בעלת רישיון תפעול וכן ניסיון ומומחיות בכל ההיבטים של ניהול בתים, לרבות ניהול פיננסי ואנשי מקצוע מעולים בתחומם.
    חברה המשתמשת בתוכנות וכלים חדישים, במיוחד בבתים בעלי מערכות מתקדמות, עשויה להיות אפקטיבית ויעילה יותר בניהולה.
  3. השירותים המוצעים – בדקו מהם השירותים שהחברה מספקת והאם הם עונים על הצרכים שלכם. חשוב שתדעו שלא כל החברות מספקות את אותם השירותים, בעוד חברה אחת מציעה לכם חבילת שירותים מסוימת בה עיקר התמחותה, חברה אחרת עשויה להציע לכם חבילת שירותים מקיפה יותר הכוללת מגוון רחב יותר של שירותים.  
  4. עלויות – השוו מחירים ומה כולל המחיר כולל אותיות קטנות, וודאו שקיפות מלאה בנושא הכספים. הקפידו לשאול על עלויות נוספות שאינן כלולות במחיר שהוצע לכם כגון תיקונים שונים או שירותים נוספים.
    במידה וחברת ניהול הבתים מנהלת עבורכם גם את חשבון וועד הבית ותשלומים שוטפים כגון חשמל, דאגו לקבל דוחות מלאים ומפורטים, כמו כן ודאו מהי תקרת התשלומים הכלולה ומה הנוהל במקרה של חריגה.
  5. שירות לקוחות – אתם יכולים להתרשם מחברה נהדרת שתענה על כל הסעיפים עד כה אך בעלת מערך שירות לקוחות לקוי. בשנת 2023 חברת ניהול בתים רצינית ומקצועית יודעת שהכל יצלח או ייפול על איכות השירות, לא נעים להיות תקועים יום שלם ללא מעלית עובדת, נזילה מאסיבית עקב פיצוץ בצנרת וכד'. חפשו חברה שמתקשרת היטב עם הדיירים, נותנת מענה 24/7 ומגיבה במהירות לטיפול בתקלות שמתעוררות בבניין. 
  6. תנאי חוזה – עיינו בקפידה בתנאי החוזה, לרבות משך ההסכם, סעיפי סיום וכל אפשרויות חידוש.


בשנת 2023 בוחרים את הטוב ביותר

אצלנו בפריים האוס תקבלו מעטפת שירותי ניהול בתים רחבה, מקצועית ושירות ללא פשרות, החוסכים לכם זמן ומשאבים יקרים ושומרים על הנכס שלכם. לפרטים נוספים, צרו קשר ותהנו גם אתם מאיכות חיים גבוהה.

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!