חברת ניהול לבניין מגורים – וועד הבית תוריד לחץ מהראש

להיות נציגי וועד הבית זו משימה לא פשוטה. צריך לדאוג שהבניין יתפקד ויתוחזק ברמה גבוהה- גינון, ניקיון, מעליות, תשלום חשמל ועוד ועוד… וזאת מבלי להזכיר את איסוף דמי הוועד מכלל הדיירים, גם מאלה שתמיד שוכחים, גם להתמודד עם סרבני תשלום, לרוץ להפקיד את הצ'קים בזמן ובקיצור- כאב ראש שלם.אז מה עושים? איך מורידים את הלחץ הזה של טיפול בכל הבניין מהראש? או! לשם כך התכנסנו.  על חברת ניהול לבניין מגורים – זו התשובה. כבר שמעתם?

חברת ניהול לבניין מגורים - וועד הבית תוריד לחץ מהראש

העולם החדש של ניהול בניין מגורים

בדרך כלל, ראש הוועד הוא אחד הדיירים שרואה חשיבות רבה בטיפוח ותחזוקת בניין מגוריו, דואג לנראות הבניין, תחזוקה שוטפת וטיפול בתקלות ותיקונים נדרשים, הכל לטובת הדיירים וסביבת המגורים.

לדאבונו, לא רק שתפקיד זה אינו מתוגמל בשום דרך ונעשה בהתנדבות על חשבון זמנו הפרטי, תמיד יהיו אלה שיתלוננו, יחמיצו פנים ויוסיפו גם כמה הערות לשיפור.

לעיתים, האדם הנבחר למלא תפקיד חשוב זה, אינו מיומן בביצוע סקרי שוק ומשא ומתן עם בעלי מקצוע ועלול להסתפק בנותן שירות לא מקצועי שיעשה עבודה לא טובה או ישאיר אחריו נזקים בגלל ההצעה הנמוכה שקיבל.

לא כל אחד יודע ויכול להתמודד בהצלחה עם ניהול תקציב נכון ויעיל של וועד הבית.

עקב כל המתואר לעיל ועוד, הרי לא נפרט כאן את כל העומס שמביא איתו התפקיד, אתם וודאי מודעים לו בעצמכם, יותר ויותר ראשי וועד הבית מבינים את היתרונות הרבים שמביאה איתה חברת ניהול בניין מגורים.  

חברת ניהול לבניין מגורים- כמו וועד הבית רק טוב יותר! 

אז מה עושה בשבילכם חברת ניהול לבניין מגורים? כל מה שעשיתם בעצמכם ויותר.

ראשית תורידו מהראש את כל נושא גביית התשלום, התעסקות עם סרבנים, הפקדות, תשלומים וכיוצא בזה, ניהול וועד בית זה עלינו! 

חברת ניהול דואגת לטיפוח מתמיד של בניין המגורים, לא תצטרכו לרדוף אחרי מנקים וגננים שמתחלפים וטיב עבודתם, הבניין שלכם תמיד ישמר נקי, מטופח וריחני.

בנוסף תספק חברת הניהול טיפול ואחזקה שוטפים למעליות, מערכות סולאריות, מאגרי מים וכל הדרוש לשמירת תפקוד תקין של מערכות הבניין.

טיפול בתקלות ותיקונים שונים, פיקוח על נותני שירות חיצוניים, חשמל, אינסטלציה ועוד.

לסיכום, אם פעם נציגי וועד הבית נהגו לטפל בכל בעיה שעלתה בבניין, הרי שהיום חברת ניהול לבניין מגורים פותרת עבורכם את כל הבעיות, בזמן קצר, ביעילות ומקצועיות כדיי שאתם תשמרו על ראש שקט ונקי מדאגות. 

אנו, חברת פריים האוס ניהול ואחזקת מבנים, בעלי ניסיון רב שנים, מעמידים לשירותכם מוקד שירות אנושי 24/7 ואנשי מקצוע מצוינים ומיומנים, נדאג עבורכם לאחזקה ותחזוקה שוטפת של הבניין ככל הנדרש לשמירת סביבת מגוריכם מטופחת, נקיה ובטוחה. לפרטים נוספים – צרו קשר כבר עכשיו!   

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!