הדרך היעילה לגבות תשלום ועד בית

כל מי שגר בבניין משותף מבין את הקושי של גביית תשלום ועד בית.

תמיד ניתן לשמוע על דיירים שמסרבים לשלם בזמן את דמי הוועד, או לחילופין, אינם משלמים אותם באופן עקרוני.

אם בעבר וועד הבית הורכב משכן אחד או שניים, שלקחו על עצמם את המטלה המייגעת של לעבור דלת – דלת במטרה לאסוף את דמי הוועד, הרי שהיום ניתן להיעזר בפתרונות יעילים ומהירים יותר.

אז איך חברת ניהול מבנים יכולה לסייע לכם?

חברה שמתמחה בתחום של ניהול מבנים תוכל לנהל עבורכם את כל הצרכים של הבניין, כולל התעסקות עם תהליך הגבייה.

הדרך היעילה לגבות תשלום ועד בית

גביית תשלום ועד בית – מה מעולם לא סיפרו לכם?

אומנם בבניינים ישנים ניתן עדיין למצוא דיירים המוכנים לשמש בתור וועד הבית, אך בבניינים החדשים התופעה כמעט ואינה קיימת.

קודם כל, יש לזכור כי רוב האנשים אינם מעוניינים להתעסק עם ניהול הבניין שלהם, לדאוג לשירותי ניקיון איכותיים, לטפל בתקלות השונות ולבצע טיפולי תחזוקה תקופתיים לכל המערכות השונות של הבניין.

יש לזכור כי הבניינים החדשים מכילים מגוון רחב של מערכות הדורשות טיפול תקופתי, החל ממעליות ועד למשאבות מים ולמערכות לגילוי אש.

לכן חשוב לטפל בכל המערכות האלו, במטרה למנוע תקלות ולהבטיח את המשך הפעילות השוטפת שלהן.

מעבר לכך, בניינים חדשים מכילים לרוב כמות עצומה של דירות, לעומת הבניינים של פעם שהכילו לרוב עד עשר דירות בלבד.

כתוצאה מכך, אין זה אפשרי לגבות את דמי הוועד באופן עצמאי, מאחר ואף אחד אינו מסוגל להכיר את כל השכנים ולדאוג לתהליך גבייה יעיל.

גביית תשלום ועד בית באמצעות חברת ניהול מקצועית

חברת ניהול מקצועית ואמינה תוכל להבטיח לכם הליך גביית דמי וועד הבית בצורה היעילה והמהירה ביותר, מאחר ועובדי החברה מתמחים בתחום ויודעים בדיוק כיצד להתמודד עם התנגדויות ודיירים סרבניים.

במידת הצורך, חברת הניהול תוכל לפנות להליכים משפטיים, במטרה לוודא כי כל הדיירים משלמים כראוי ואינם מנסים להתחמק.

מעבר לכך, חברת הניהול תוכל לדאוג עבורכם לנראות האסתטית של הבניין, באמצעות הקפדה על ניקיון, תחזוקה שוטפת, טיפול בתקלות השונות ואפילו ביצוע של הדברה, גינון וכדומה.

אנו בחברת פריים האוס נשמח לספק לכם שירותי גביית תשלום ועד בית בצורה היעילה והמהירה ביותר. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לספק לכם שירות אמין, מקצועי ואדיב לכל אורך הדרך. אנו מנהלים את כל הנכסים שלנו תוך כדי הקפדה על שקיפות מלאה ומחירים הוגנים ואטרקטיביים, על מנת להבטיח לכם שקט נפשי ושנת לילה טובה יותר.

אנו נספק לכם את כל שירותי התחזוקה הנדרשים למבנה, נבצע את התיקונים השונים וכמובן נדאג לניקיון ולמראה האסתטי של הבניין שלכם. כמו כן, נשמח לספק לכם שירותי ניהול כספים וגביית דמי וועד הבית מכלל הדיירים, תוך כדי הימנעות ממחלוקות מיותרות בין השכנים. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

 

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!