כמה עולה ניהול ועד בית?

אם בעבר כל התחום של ניהול ועד בית נחשב לנחלתו של אחד השכנים, שהיה מוכן לקחת על עצמו את המשימה, הרי שהיום יותר ויותר נפוץ לראות את השימוש בחברות ניהול.

רוב האנשים לא יהיו מוכנים לנהל ותחזק את הבניין, לדאוג להגעה של בעלי מקצוע שונים ולבצע את כל הטיפולים הנדרשים למערכות המתקדמות של הבניינים החדשים.

לכן אין זה מפתיע כי ברוב המקרים נהוג להיעזר בשירותיה של חברה לניהול מבנים, שמכירה היטב את התחום ועובדת עם כל אנשי המקצוע המתאימים. אז כמה עולה ניהול ועד בית ואיזו חברה מתאימה לבצע את העבודה, על כך נדון בשורות הבאות, המשיכו לקרוא..

כמה עולה ניהול ועד בית?

ניהול ועד בית – קווים לדמותו

חשוב לזכור כי היום פחות ופחות נפוץ לפגוש שכנים שמוכנים לקחת על עצמם את ניהול וועד הבית של הבניין, מאחר והבניינים החדשים מכילים כמות עצומה של דירות.

אם בעבר היה מדובר על מספר מצומצם של משפחות בכל בניין, הרי שהיום כבר מדובר על בניינים רבי קומות, המכילים עשרות אם לא מאות דירות.

אף אדם פרטי לא יצליח לגבות את דמי וועד הבית מכל הדיירים בבניין וכמובן שכמעט ובלתי אפשרי לנהל את התפעול התקין שלו ולבצע עבודות תחזוקה לכל המערכות המתקדמות, כולל מערכות כיבוי וגילוי אש, משאבות מים, מעליות חדשניות וכדומה.

אך חברה המתמחה בתחום של ניהול מבנים תוכל לבצע את העבודה בצורה היעילה והמקצועית ביותר.

נציגי החברה מספקים זמינות מקסימלית לבעלי הדירות ולדיירים, במטרה לטפל בתקלות השונות ממהירות המקסימלית. 

כמה עולה ניהול ועד בית ומה חשוב לדעת על כך?

ניהול ועד בית נוטה להתייקר בשנים האחרונות, מאחר והבניינים הופכים לגדולים יותר וכמות המשימות של ניהול הבניין רק הולכת ועולה עם השתכללות המערכות השונות.

כמובן שעלות ניהול וועד הבית עולה כאשר מדובר על חברת ניהול, לעומת וועד הבית המסורתי.

עם זאת, יש לזכור כי חברת הניהול תוכל לנהל את הבניין שלכם בצורה מקצועית ויעילה יותר, תוך כדי הקפדה על כל הטיפולים, הניקיון והתחזוקה הנדרשת. מחיר ניהול וועד הבית משתנה בהתאם לדרישות הניקיון וגודל המבנה.

לרוב עלות הניקיון תעמוד על 7 – 10 אלף ₪ בחודש, שירותי המעליות יעלו כ- 100 ₪ בחודש, עלות החשמל תהיה בין 50 – 200 ₪ בחודש ועלות השמירה תתחיל מ- 50 ₪ לשעה. בנוסף יש להוסיף את עלויות הניהול של החברה ותשלום עבור בעלי המקצוע השונים.

אנו בחברת פריים האוס נשמח לספק לכם שירותי ניהול ועד בית בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמחיר נוח ואטרקטיבי. אנו מתמחים בניהול מבנים ומחזיקים בשנים רבות של וותק וניסיון בתחום. אנו מספקים שירותי תחזוקה המבטיחים את הנראות האסתטית של המבנה ומבצעים את כל התיקונים הנדרשים. כמו כן, אנו נספק לכם שירותי גביית וועד בית וביצוע של פרויקטים שונים, כגון שיפוץ הלובי, צביעת חדר המדרגות וכדומה. אצלנו תקבלו שירות אדיב ומקצועי 24/7. למידע נוסף, צרו קשר!

 

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!