למה צריך לשים לב כשבוחרים חברה לניהול ועד בית?

אין ספק כי באמצעות חברה לניהול ועד בית תוכלו להבטיח לעצמכם התנהלות יעילה בכל הקשור לניהול ותחזוקה של הבניין.

אך חשוב לזכור כי ניתן היום למצוא בשוק מגוון רחב של חברות המתמחות בתחום של ניהול ותחזוקת מבנים, לכן חשוב לבחור באופציה המתאימה ביותר עבורכם.

חלק מהחברות מתמחות בניהול של מרכזים מסחריים, בעוד שחברות אחרות מתמחות בניהול בנייני משרדים או בנייני מגורים.

לכן כדאי לבחון מראש מהו תחום ההתמחות של החברה והאם הוא רלוונטי עבורכם.

מעבר לכך, חשוב לוודא כי מדובר על חברה שתוכל לספק לכם שירות אמין, מהיר ומקצועי, לצד זמינות של 24/7. החברה אמורה לספק מענה מקיף לכל בעיה ולכל תקלה הקשורה במבנה, החל מבעיות בצנרת או בחשמל ועד לתחזוקה השוטפת של הבניין.

למה צריך לשים לב כשבוחרים חברה לניהול ועד בית

מהם היתרונות של חברה לניהול ועד בית?

אם בעבר אחד השכנים היה מתנדב לניהול וועד הבית של הבניין, הרי שהיום כמעט אף אחד אינו מעוניין בתפקיד.

לכן אין זה מפתיע כי ישנו ביקוש הולך וגובר לשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בניהול ועד בית, מאחר ומדובר על האופציה הנוחה והיעילה ביותר לניהול וועד הבית ולשמירה על תחזוקת הבניין.

מעבר לכך, יש לזכור כי היום ניתן למצוא יותר ויותר בניינים רבי קומות, לכן אין שום סיכוי כי אחד הדיירים יוכל לנהל את וועד הבית של הבניין.

במקום להתעסק עם 6 – 8 משפחות, מדובר על עשרות אם לא מאות דירות בכל בניין.

במקרים מסוג זה יש צורך בחברה מקצועית ואמינה, שתדע לנהל את וועד הבית, לשמור על תקינות המעליות וניקיון הבניין וכמובן תדע כיצד לגבות את דמי הוועד אפילו מהדיירים הבעייתיים ביותר.

על מה חשוב לתת את הדעת בבחירת חברה לניהול ועד בית?

חשוב לבחור בחברה מוכרת וידועה, שתוכל לספק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר. לכן חשוב לבחון את הוותק והניסיון של החברה ולוודא מראש אילו שירותים היא תוכל לספק לכם.

חברת הניהול אחראית על השמירה על ניקיון הלובי וחדר המדרגות, תחזוקת המעליות והמערכות המתקדמות של הבניין, טיפול בגבייה וניהול כספים, ניהול של פרויקטים שונים הקשורים בתחזוקת הבניין, טיפול בהדברה וגינון וכדומה.

יש לוודא כי החברה מסוגלת לספק לכם את כל השירותים החיוניים עבורכם, תוך כדי הקפדה על רמה גבוהה, זמינות מקסימלית ושירות אישי ואדיב.

זוהי הדרך האידיאלית לשמור על ערך הנכס ואף להעלות אותו, דבר שיקל עליכם למצוא דיירים איכותיים ולשמור על איכות החיים בבניין.

אנו בחברת פריים האוס ניהול ואחזקת מבנים נשמח לספק לכם שירותי ניהול ועד בית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מתמחים בתחום ומחזיקים בניסיון של מעל לשלושה עשורים בתחום, דבר שמבטיח לכם שקט נפשי, לצד תחזוקה איכותית של הבניין ושמירה על הנראות שלו. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר!

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!