5  טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן בניהול ועד בית 

אין ספק כי ניהול ועד בית נחשב לעניין סבוך ומורכב, מאחר ולא כל אחד יוכל להתמודד עם התפקיד.

אם בעבר אחד הדיירים היה לוקח על עצמו את התפקיד, הרי שהיום נהוג להיעזר בשירותיה של חברת ניהול מנוסה ומקצועית, שתדאג לנהל את ענייני הבניין בצורה היעילה והאובייקטיבית ביותר. 

5  טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן בניהול ועד בית

5 טעויות נפוצות בניהול ועד הבית – כדאי להכיר

  1. אנשים רבים נוטים לרדוף אחר הדיירים, על מנת להבטיח את תשלום וועד הבית. כתוצאה מכך, הם מוצאים את עצמם דופקים בדלתות של השכנים וזוכים לא פעם ליחס עוין או צונן. הטעות היא כמובן לגבות את הכסף בצורה ידנית, במקום לדרוש מראש צ'קים דחויים לכל השנה. יש לזכור כי אין שום סיבה להמשיך לרדוף אחרי הדיירים או להתמודד עם דיירים שמסרבים לשלם באופן גורף, מאחר והחוק קובע כי כל דייר חייב לשלם את דמי הוועד.
  2. בחלק מהבניינים ישנה נטייה לכבות שריפות, במקום לבצע מראש את כל עבודות התחזוקה הנדרשות. יש לזכור כי וועד הבית אחראי על התחזוקה השוטפת של הבניין, לכן אין שום צורך לחכות לנזילה מהגג. מומלץ לבצע עבודות איטום אחת לתקופה, על מנת למנוע מראש הופעה של נזילה, עובש או טחב.
  3. חשוב לדעת איך להתנהל נכון מול נותני השירות השונים, מאחר ולא פעם אנשי המקצוע עלולים לנסות לגבות מחיר גבוה מהדרוש, או לחילופין, לבצע עבודה חובבנית. לכן חשוב לסכם מראש את כל הנושאים החיוניים באמצעות הסכם, שיבטיח כי נותן השירות יספק את השירות המבוקש במחיר הגיוני, תוך כדי עמידה בזמנים שנקבעו מראש.
  4. יש לזכור כי אחת לתקופה יש לבצע ביקורת ותחזוקת מעליות, על מנת למנוע תקלות עתידיות. ללא ביקורת ותחזוקה שוטפת, המעליות עלולות להיתקע ולמנוע מהדיירים את היכולת לנוע באופן חופשי. יש לזכור כי לצורך שמירה על הבטיחות, המעליות חייבות לעבור טיפולי תחזוקה שוטפים, בהתאם לתקנות הרלוונטיות הקבועות בחוק.
  5. לא פעם ניתן לראות בניינים בעלי גינה מוזנחת, דבר שעלול לפגוע בערך הנכס. לכן חשוב לטפח את הגינה ולוודא כי היא מוסיפה צבע וחיים לבניין שלכם.


אנו בחברת פריים האוס נשמח לספק לכם שירותי ניהול ועד בית. אנו מתמחים בניהול ואחזקת מבנים ונשמח לסייע ולייעץ לכם בנושא.

אנו מספקים את כל השירותים הנדרשים לניהול תקין ויעיל של הבניין, החל משירותי ניקיון איכותיים, שירותי הדברה, שירותי אחזקה שוטפים וכדומה.

אנו עובדים עם אנשי המקצוע המובילים ביותר ונשמח לספק לכם שירות אמין ומשתלם יותר, באמצעות אנשי המקצוע המיומנים שלנו.

אנו מספקים גביית מיסי וועד בית, פיקוח על נותני שירות חיצוניים, טיפול במעליות, תחזוקת מערכות סולאריות, שירותי גינון ועוד. נשמח לספק לכם שירות 24/7, על מנת להיות זמינים עבורכם בכל שאלה ובכל בעיה. צרו קשר!

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!