ניהול בתים משותפים במרכז

מחפשים חברת מקצועית המתמחה בשירותי ניהול בתים משותפים במרכז? אנחנו ממש שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון!

חברת primehouse מנהלת עבור קהל לקוחותיה את המבנים המשותפים שברשותם כבר שנים רבות ומספקת את כלל השירותים הנדרשים לניהולו של ועד הבית כולל מגוון שירותי אחזקה.

התהליך כולו מתבצע בצורה מקצועית, יעילה ושקופה. 

ניהול בתים משותפים במרכז

ניהול בתים משותפים במרכז – ניהול פרטי לעומת ניהול מקצועי

בניין מגורים משותף וזה לא משנה אם מדובר בבנין של ארבע קומות במרכז העיר או בגורד שחקים בחלקה הצפוני של העיר, בניין חדש או ישן, כל מבנה דורש תחזוקה נקודה.

יש כל כך הרבה דברים שצריך לדאוג להם במבנה, חלקם קשורים לבטיחות שלו וחלקם לפן האסתטי והעיצובי שלו. בעיקרון יש שתי אפשרויות עיקריות שמדובר בניהול הבניין.

אפשרות אחת היא שהבניין ינוהל על ידי ועד הבית, קבוצה קטנה של אנשים או איש אחד המתגוררים במבנה ונותנים מענה לכל הצרכים של המבנה.

לאפשרות זו יש יתרון בכך שבעצם אין דמי ניהול וכל הכסף שהדיירים מפרישים באמת הולך לטובת התחזוקה של המבנה. יחד עם זאת, לרוב לא מדובר באיש מקצוע שמבין בתחומים האלה בצורה יסודית ומקצועית והרבה פעמים דברים יכולים ליפול בין הכסאות.

אפשרות אחרת היא שמי שינהל את כל מה שקשור לתחזוקה של המבנה זה בעצם חברת ניהול.

כאן מדובר במישהו מקצועי, שזו העבודה שלו, זה התפקיד שלו, הוא מבין בכל הנושאים הקשורים לתחזוקת המבנה ולכן גם יודע למי לפנות, מתי ואיך

איך בוחרים חברת לניהול בתים משותפים?

יש כמה דגשים חשובים לתהליך הבחירה. קודם כל חשוב להבין על מה אתם עומדים לשלם כסף ומה כולל החוזה ביניכם.

עליכם לוודא שכל השירותים שניתנו עד עכשיו ממשיכים להינתן וזה כולל כמובן שירותי ניקיון, זה כולל שירותי תיקונים מסוגים שונים כשיש צורך בכך ועוד.

בנוסף, חשוב לבחור חברה מקצועית שניתן לנהל איתה שיח בכל דבר, כזו שתציג בפניכם איך תהליך הניהול של חשבון הבנק של הבניין מתנהל ועל מה הכסף מתבזבז בכל חודש.

בנוסף, חשוב לבחור חברת ניהול בתים משותפים במרכז בעלת ניסיון בתחום, לבקש המלצות ולוודא שהחוזה ביניכם הינו הוגן ושאתם בעצם יכולים לסמוך על מי שמנהל עבורכם את הבניין בצורה וודאית ללא כל חשש

אנחנו בפריים האוס נשמח לספק לכם שירות ניהול בתים במרכז בסטנדרטים גבוהים. לפרטים נוספים אודות ניהול בתים משותפים ופיקוח על כל נותני השירותים החיצוניים תוך מתן מענה למגוון של מצבים כמו טיפול במעליות, ניהול חשבון הבנק של וועד הבית, תחזוקה של מערכות סולר, גז וחשמל, שירותי ניקיון, שירותי הדברה, שירותי אינסטלציה ועוד תוך מתן מענה אנושי טלפוני זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם כמה שיותר מהר. 

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!