ניהול בתים משותפים הוא נושא שמעסיק רבים מאיתנו, במיוחד כשמדובר בבנייני מגורים מרובי דיירים.
אם אתם מתגוררים בבניין כזה ושוקלים מעבר לחברת ניהול, חשוב להבין את היתרונות והחסרונות של המהלך.
חברת ניהול לבניינים משותפים מחליפה למעשה את וועד הבית ומספקת מגוון רחב של שירותים, כולל גבייה, פיקוח על ספקים, ניקיון, ותחזוקת הבניין, וכל זאת תמורת תשלום דמי ניהול קבועים.
בעבר, ניהול בניינים היה פשוט יותר עקב מבנים קטנים ותחושת סולידריות בין הדיירים, מה שאפשר לשכנים לקחת חלק פעיל בניהול ועד הבית.
כיום, עם מגדלים גבוהים ודיירים רבים יותר לצד קריירות תובעניות שמותירות מעט זמן פנוי, הצורך בחברת ניהול מקצועית הולך וגדל.
חברות ניהול מציעות שירותים מתקדמים, זמינות 24/7 ויכולת לחסוך בעלויות, מה שהופך אותן לפתרון אולטימטיבי עבור רבים.
בעמוד זה, נענה על שאלות נפוצות בנושא של ניהול בתים משותפים.
שאלות ותשובות על ניהול בתים משותפים
אנחנו גרים בבניין מגורים מרובה בדיירים ושוקלים לעבור לחברת ניהול, האם זה כדאי?
חברת ניהול בתים משותפים למעשה מחליפה את וועד הבית המסורתי שאנחנו מכירים.
תפקידה של חברת ניהול הוא לדאוג לגבייה, פיקוח על ספקים, ניקיון, אחזקה וסיור בבניין, כל זאת כמובן תמורת תשלום דמי ניהול.
בעבר, הבניינים היו קטנים ופשוטים לתפעול הייתה סולידריות, והיה זמן פנוי בין חיי המשפחה לעבודה, כיום הבניינים עתירי קומות ומורכבים ולכן קיימת תקשורת מינימלית אם בכלל בין שכן אחד למשנהו, הקריירות התובעניות לא משאירות זמן לנהל וועד הבית, בדיוק בנקודה זו נכנסת חברת ניהול ותחזוקה.
מה ההבדל בין חברת ניהול לוועד הבית המסורתי?
וועד הבית המסורתי דאג לתשלום החשמל, ניקיון המדרגות והזמנת בעל מקצוע בעת הצורך.
חברת ניהול בתים משותפים מרחיבה משמעותית את הפתרונות והדיירים יכולים להציע רעיונות לשיפורים בכל עת.
חברת הניהול זמינה 24/7 לכל צורך או תקלה, כבעלת ניסיון היא יודעת לחסוך עלויות של בעלי מקצוע ומאפשרת לכם תשלום באמצעי תשלום שונים -היא הפתרון האולטימטיבי.
אם אף אחד מהשכנים לא רוצה לקחת על כתפיו את ניהול הוועד מה אז? האם צריך נציגי בניין או שההתנהלות נעשית מול כל דייר בנפרד?
במקרים בהם אף דייר לא מעוניין להתמנות לתפקיד וועד הבית, אנחנו חברת הניהול נתחזק וננהל את הבניין באופן מלא על כל מערכותיו, תוך כדי דיווח שוטף לכלל בעלי הדירות.
האם במידת הצורך, אפשר לקבל שירותים אשר אינם כלולים בהסכם?
אנחנו כאן עבורכם גם בנושאים אחרים, תוכלו להזמין עבודות מיוחדות שאינן כלולות בהסכם בעלות נפרדת.
אנחנו מעסיקים מנקה פרטי בבניין כבר 5 שנים ברצף ומעוניינים להשאירו, מה הפרוצדורה?
אין בעיה בכלל, נחסוך לכם יחסי עובד מעביד ונמשיך להתנהל מולו.
מה בנוגע לאמצעי התשלום, האם ניתן לשלם בצ'קים, בהעברה בנקאית או אפשר לחלק לתשלומים?
התשובה היא כן. ניתן בכל אמצעי תשלום בו תבחרו ולחלק לתשלומים.
במידה ויש לכם עוד שאלות נוספות לגבי ניהול בתים משותפים ולא קיבלתם כאן מענה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם!