ניהול נכסים 

היום יותר ויותר נפוץ השימוש בחברות לניהול מבנים, לצורך ניהול נכסים. אנשים רבים בוחרים לעבור לגור בחו"ל, או לחילופין, אינם מעוניינים להתעסק עם השוכרים, לכן הם בוחרים לעבוד עם חברה לניהול נכסים. חברה מסוג זה מסוגלת להשקיע את הזמן והאנרגיה הדרושה, לצורך ניהול יעיל ומקצועי של הנכס שלכם. החברה אחראית על פרסום הנכס בכל המדיות הרלוונטיות, מציאת השוכר האידיאלי ביותר עבור הנכס וכמובן גביית מי השכירות ומעקב אחר ביצוע התשלומים השונים לחברת החשמל, המים והגז. כמו כן, חברה ברמה גבוהה תדאג למקסם את דמי השכירות, במטרה להבטיח לכם רווח מקסימלי מהנכס שלכם. מעבר לכך, היא תדאג להתנהלות השוטפת מול השוכרים, חתימת החוזה וביצוע כל התיקונים השונים, הנדרשים בנכס.

אנו בחברת פריים האוס ניהול ואחזקת מבנים נשמח לספק לכם שירותי ניהול נכסים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לספק לכם זמינות מקסימלית לצד יחס אישי ושקיפות מלאה לכל אורך הדרך.

ניהול נכסים

כל היתרונות של ניהול נכסים

קודם כל, חשוב להבין כי ניהול נכס דורש לא מעט זמן, סבלנות ומשאבים, מאחר ומי שאין לו את היכולת לכך, עלול למצוא את עצמו עם שוכרים בעייתיים, שאינם משלמים בזמן את דמי השכירות ואינם עומדים בהתחייבויות השונות. לא מעט בעלי דירות להשקעה למשל, בוחרים לעבוד עם חברה לניהול נכסים, מאחר ואין להם את הכלים או המיומנויות הנדרשות, לצורך ניהול יעיל ורווחי של הנכס שלהם. רבים משכירים את הדירה לשוכרים בעלי חשבון מוגבל או לשוכרים לא אמינים, המתקשים לעמוד בשכר הדירה ואינם ממהרים לפנות אותה, בעקבות הפרת החוזה. אך חברה לניהול נכסים תדע בדיוק כיצד להתמודד עם דיירים בעייתיים ובאילו כלים להשתמש, על מנת להבטיח עמידה בתשלומים השונים והקפדה על כללי החוזה. כמו כן, חברה ברמה גבוהה תדאג לבצע בדיקה יסודית אודות השוכרים, על מנת לוודא כי מדובר על אנשים אמינים, שיצליחו לעמוד בדמי השכירות ובתשלומים השוטפים.

ניהול נכסים – מה כדאי לדעת בנושא?

חשוב להבין כי ניהול נכסים כולל התעסקות בלתי פוסקת עם הנכס, מאחר ומעבר להתמודדות עם השוכרים, יש צורך גם לטפל בנכס ולתקן את הליקויים השונים. לא כל בעלי הנכסים מעוניינים להתעסק עם בעלי המקצוע השונים, מאחר והדבר דורש זמן ולא מעט אורך רוח. לא פעם בעלי המקצוע מתעכבים בביצוע העבודה, אינם מגיעים בזמן או מבצעים עבודה חובבנית, המצריכה תיקונים חוזרים. לכן מומלץ מראש לעבוד עם חברה מקצועית המתמחה בתחום, שתבטיח לכם התנהלות ישירה מול בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים, שיספקו לכם עבודה איכותית ומקצועית, תוך כדי עמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש.

אנו בחברת פריים האוס ניהול ואחזקת מבנים נשמח לספק לכם שירותי ניהול נכסים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לפרטים נוספים, צרו קשר.

 

פריים האוס - ניהול ואחזקת מבנים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!