ניהול בתים משותפים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

לפניכם כמה שאלות ותשובות שיכולות לסייע לכם בכל הנוגע לניהול בתים משותפים:

אנחנו גרים בבניין מגורים מרובה בדיירים ושוקלים לעבור לחברת ניהול, האם זה כדאי?

חברת ניהול בתים משותפים למעשה מחליפה את וועד הבית המסורתי שאנחנו מכירים.

תפקידה הוא לדאוג לגבייה, פיקוח על ספקים, ניקיון, אחזקה וסיור בבניין, כל זאת כמובן תמורת תשלום דמי ניהול.

בעבר, הבניינים היו קטנים ופשוטים לתפעול הייתה סולידריות, והיה זמן פנוי בין חיי המשפחה לעבודה, כיום הבניינים עתירי קומות ומורכבים ולכן קיימת תקשורת מינימלית אם בכלל בין שכן אחד למשנהו, הקריירות התובעניות לא משאירות זמן לנהל וועד הבית, בדיוק בנקודה זו נכנסת חברת הניהול.

מה ההבדל בין חברת ניהול לוועד הבית המסורתי?

וועד הבית המסורתי דאג לתשלום החשמל, ניקיון המדרגות והזמנת בעל מקצוע בעת הצורך.

חברת ניהול בתים משותפים מרחיבה משמעותית את הפתרונות והדיירים יכולים להציע רעיונות לשיפורים בכל עת.

חברת הניהול זמינה 24/7 לכל צורך או תקלה, כבעלת ניסיון היא יודעת לחסוך עלויות של בעלי מקצוע ומאפשרת לכם תשלום באמצעי תשלום שונים -היא הפתרון האולטימטיבי.

אם אף אחד מהשכנים לא רוצה לקחת על כתפיו את ניהול הוועד מה אז? האם צריך נציגי בניין או שההתנהלות נעשית מול כל דייר בנפרד?

במקרים בהם אף דייר לא מעוניין להתמנות לוועד הבית, אנחנו חברת הניהול נתחזק וננהל את הבניין באופן מלא על כל מערכותיו, תוך כדי דיווח שוטף לכלל בעלי הדירות.

האם במידת הצורך, אפשר לקבל שירותים אשר אינם כלולים בהסכם?

אנחנו כאן עבורכם גם בנושאים אחרים, תוכלו להזמין עבודות מיוחדות שאינן כלולות בהסכם בעלות נפרדת.

אנחנו מעסיקים מנקה פרטי בבניין כבר 5 שנים ברצף ומעוניינים להשאירו, מה הפרוצדורה?

אין בעיה בכלל, נחסוך לכם יחסי עובד מעביד ונמשיך להתנהל מולו.

מה בנוגע לאמצעי התשלום, האם ניתן בצ'קים, בהעברה בנקאית או אפשר לחלק לתשלומים?

התשובה היא כן.
ניתן בכל אמצעי תשלום בו תבחרו ולחלק לתשלומים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!